EE EN RU
Kuidas saan registreeruda CityBee kasutajaks? CityBeega seiklemiseks lae alla CityBee telefonirakendus Androidi (Google Play) või iOS (App Store) poest. Ma ei saa oma kontole sisse logida. Mida teha, kui unustasin parooli või kasutajanime? Ikka juhtub, neid paroole on nii palju... Kontrolli, kas sisestad õige e-posti aadressi ja parooli. Pea meeles, et suur- ja väiketähtedel tehakse vahet. Kui Sa ikka ei saa kontole sisse logid Kas registreerimise ajal pean esitama oma makse-/krediitkaardi andmed? Tee see kohe ära. Sa võid seda teha ka pärastpoole, aga ilma oma kaardi andmeid sisestamata ei ole Sul võimalik teha broneeringut ega rentida autot. Milliseid kaarte registreerimisel aktsepteeritakse? Me aktsepteerime kõiki Visa, Mastercard ja American Express kaarte. Sa võid lisada rohkem kui ühe maksekaardi. Pea meeles, et kaardil peavad olema avatud internetitehingud. Saad seda teha log Kas ma saan registreeruda CityBees, aga esitada teise isiku maksekaardi? Paraku mitte. Kaart peab kuuluma samale isikule, kellele kuulub CityBee konto. Milliseid dokumendid on vajalikud registreerimiseks? Pane valmis B-kategooria juhiluba. Sellest piisab. Kuidas ma saan autot broneerida? Auto broneerimiseks käivita meie rakendus ja otsi lähimat autot kaardilt või autode nimekirjast. Klõpsa ikoonile ja näed auto täpset asukohta ja kütuse taset. Leidsid sobiva sõiduki? Klõpsa „ Kuidas avada auto uksed? Kui oled auto juurde jõudnud, käivita rakendus ja klõpsa vahelehel „Broneering“ nuppu „Ava“. Uksed avanevad automaatselt ning saad autosse istuda. Kui kaua kehtib sõiduki broneering? Tasuta broneering on aktiivne 15 minutit. Veerand tunni möödudes tühistatakse broneeringu automaatselt. Vajadusel võid auto broneerida ka pikemaks vajutades nupule „Pikenda broneeringut“. Sii Kas ma saan broneeringut tühistada? Kui jah, siis kas see maksab? Jah, Sa saad 15 minuti jooksul broneeringu tasuta tühistada. Kui mõtled ümber, klõpsa lihtsalt „Tühista“ ja seejärel kinnita loobumisest. Pea meeles, et tasu arvutatakse auto avamise hetkest. Kus saan ma renti lõpetada ja auto parkida? Kas on võimalik parkida mis tahes kohas või selleks on ettenähtud alad? Alad, kus saad parkida CityBee autot, on märgitud rakenduses oleval kaardil. Autorendi lõpetamine väljaspool neid alasid ei ole võimalik. Rent jätkub kuni CityBee alas parkimiseni ja broneeri Kas ma saan rendi lõpetada teises linnas? Hetkel veel ei saa, kuid töötame selle nimel, et see võimalus varsti olemas oleks. Kuidas arvutatakse CityBee hind? Tasu arvutatakse auto uste avanemise hetkest rakenduse abil. Kasutusaeg maksab: 0,29 € minutis, 9,90 € tunnis, 44,90 € päevas või 275 € nädalas. Täieliku hinnakirja ja kõik hinnad leiad vahel Kuidas võetakse tasu CityBee kasutamise eest? Auto rendi alustamiseks pead CityBee kontole sisestama enda maksekaardi andmed. Sa võid sisestada rohkem kui ühe kaardi andmed ja enne rendi algust valida just selle kaardi, millega seekord t Millised on CityBee kasutamise kulud? Päris väikesed: 0,29 € minutis, 9,90 € tunnis, 44,90 € päevas või 275 € nädalas kohta ning 0,20 € iga kilomeetri kohta. Täieliku hinnakirja ja kõik hinnad leiad vahelehelt „Hinnad“ citybee.ee Kas ma maksan CityBeed kasutades kütuse eest? Ei. Sa maksad ainult auto kasutamisaja ja läbitud kilomeetrite eest. Kui auto kasutamise ajal saab kütus otsa (armatuuris süttib punane kütusereservi tuli), külasta lähimat Circle-K tanklat, Kas ma maksan rendi eest siis, kui autot ei kasutatud, aga mina pole broneeringut lõpetanud? Jah. Tasud on arvutatud alates broneeringu lõpetamise hetkest, olenemata sellest, kas auto liigub või mitte. Mida pean tegema, kui kütus otsa saab? Kui Sul saab kütus otsa, sõida lähimasse Circle-K tanklasse. Täida paak ja maksa kütusekaardiga (ära kasuta sularaha), mille leiad päikesesirmi tagant. Sinu abi märgatakse CityBee`s kindlasti Kui vana pean olema, et teenust kasutada? Kasutajad peavad olema täisealised. Ära unusta, et kasutajal peab olema ka kehtiv B-kategooria juhiluba. Kas teenus on saadaval ööpäevaringselt? Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt, 7 päeva nädalas, 365 päeva aastas (mõnikord isegi 366 päeva). Kas CityBee veoautod on saadaval kõikidele? Meie autod on saadaval (peaaegu) kõigile. Sul peab olema kehtiv B-kategooria juhiluba ja pead olema täisealine. Mis on kaubaruumi mõõtmed? Mis sinna mahub? Meie kaubikud mahutavad suurimaid ja pikimaid pakke - näiteks 90 kasti suurusega 56x33x41 cm või 3,5 m pikkuse (köögi) tööpinna. Kas veose kaaluga on seotud piiranguid? Jah. Fiat Ducato puhul on lubatud veose kogukaal 1450 kg. Meie autod suudavad kanda tõepoolest suurt koormat, aga ka nende võimetel on piir, mida ei tohi ületada. PS! Ära unusta veost kinnit Kas autos on transpordirihmad kauba kinnitamiseks? Jah. Kui Sul on plaanis vedada suuri ning raskeid asju, kasuta autos olevaid rihmu. Kinnitamata veos võib mõjuda sõiduohutusele või kahjustada autot. Anna meile teada, kui Sa rihmasid autost Missugune juhiluba on vajalik auto juhtimiseks? Meie autode juhtimiseks piisab B-kategooria juhiloast. Pea aga meeles, et meie kaubikud on palju suuremad kui sõiduautod. Need on siiski suured autod suurteks vedudeks! Kui Sa pole sellist a Kas autot võib juhtida ka mõni muu isik? Ei. Juht peab olema selle CityBee konto omanik, mille kaudu on tehtud auto broneering ja rent. Mitu istekohta autos on? Auto salongis on kolm kohta (juht ja kaks reisijat). Pea meeles, et inimeste vedu kaubaruumis on keelatud. Kui kõrge auto on? Kas auto mahub maa-aluse parklasse? Sellega võib minna keeruliseks. Kontrolli iga kord lubatud kõrgust. Pea meeles, et CityBee kaubikud on suuremad ja kõrgemad kui sõiduautod. Need mahuvad parklatesse ja garaažidesse, kus maksi Kust ma leian autovõtme? Autovõtme leiad riiulist, mis on raadiost ja käigukangist allpool. Võti peab asuma topsihoidjate vahel. Kui seda seal ei ole, vaata kindalaekast. Pea meeles, et pärast rendi lõpetamist pead v Kus on registreerimistunnistus ja kindlustuspoliis? Regimistreerimistunnistus ja kindlustuspoliis on auto kindalaekas kaassõitja poolel. Kas rakendus on saadaval igale nutitelefonile ja operatsioonisüsteemile? Näiteks Windows Phone? Meie rakendus on saadaval seadmetele, mis kasutavad minimaalselt operatsioonisüsteemi Android 4.4 või iOS versiooni 9.3. Kas CityBee autoga tohib sõita Eestist välja? Jah, aga enne sellise reisi alustamist pead meile helistama ja eelnevalt teavitama, millisesse riiki Sa lähed ja kui kaua kavatsed välismaal viibida. Pea meeles, et väljaspool Eesti piire ei Ma ei saa renti lõpetada. Mis võib olla selle põhjuseks? Kontrolli, kas oled CityBee alas. Pea meeles, et renti on võimalik lõpetada vaid CityBee alas. Kui oled alas, kontrolli, kas kõik uksed ja aknad on kinni. Enne rendi lõpetamist ära unusta võt Mis juhtub, kui ma kaotan auto dokumendid? Anna meile sellest viivitamatult teada, helistades kõnekeskusesse +372 6005 888. Kas CityBee autod on kindlustatud? Kõik CityBee autod on kindlustatud. Juhi omavastutus on maksimaalselt 1000 eurot, juhul kui kahju on tema enda põhjustatud. Täpse info kindlustuse ja Sinu vastutuse kohta kahju eest leiad Kod Mida pean tegema, kui kahjustasin autot? Kui kahjustasid autot, helista viivitamata meie kõnekeskusesse +372 6005 888 ja selgita, mis juhtus. Ütleme Sulle, kuidas edasi toimida. Põhjustasin liiklusõnnetuse. Mida pean tegema ja millised kulud sellega kaasnevad? Tegijal juhtub! Kui põhjustasid õnnetuse, fikseeri selle toimumiskoht ja helista meie kõnekeskusesse +372 6005 888, kust saad juhise, kuidas edasi toimida. Kui vajalik, teata asjakohastele am Märkasin kahjustusi või on autost varustust puudu. Mida pean tegema? Kui märkad kahjustust, tee sellest pilt ja saada e-kiri: info@citybee.ee või helista numbrile: +372 6005 888. Kui midagi on valesti auto salongis või kaubaruumis, anna meile sellest teada. Ma olen ettevõtja. Millise arve ma saan? Kui soovid saada arvet oma ettevõtte andmetega, kirjuta meile sõnum aadressile: info@citybee.ee ja lisa ettevõtte nimi, aadress ja maksukohustuslasena registreerimise number. Me seome need an Mida teha, kui alas ei ole vabu parkimiskohti? Võid oodata, kuni vabaneb parkimiskoht alas või sõita mõnda teise lähedalasuvasse alasse. Jätsin midagi autosse. Kuidas ma selle tagasi saan? Kui oled ala läheduses ja autot pole veel renditud teisele isikule, rendi auto korraks uuesti ja võta ununeud asjad tagasi. Kui Sul ei ole autole juurdepääsu, helista meie kõnekeskusesse +372 Kas ma tohin vedada elusloomi? Jah, aga ainult siis, kui koduloomad on spetsiaalsetes kandevahendites, ohutult paigutatud kõrvalistmele ja kinnitatud turvavööga. Kas autos on telefonilaadija ja -hoidja? Muidugi, mobiilsus ja uued tehnoloogiad on meile kõige tähtsamad. Meie autodest leiad laadija ja telefonihoidja. Anna meile teada, kui üks neist on puudu. Kas on vaja teha mingeid lisakulutusi? CityBee ei nõua registreerimistasu ega liikmemaksu. Maksad ainult auto kasutamise aja ning läbitud kilomeetrite eest.
Tulemused puuduvad. Spróbuj raz jeszcze.
Kasutame parema teenuse pakkumiseks küpsiseid. Kui te ei muuda oma veebilehitseja sätteid, nõustute nende salvestamise ja kasutamisega.
Sain aru
Pokaż kategorie Ukryj kategorie
Registreerimine
Muud küsimused
Kasutamine
Hinnastamine
Õnnetused ja kindlustus
Broneerimine

Milliseid kaarte registreerimisel aktsepteeritakse?

Me aktsepteerime kõiki Visa, Mastercard ja American Express kaarte. Sa võid lisada rohkem kui ühe maksekaardi. Pea meeles, et kaardil peavad olema avatud internetitehingud. Saad seda teha logides sisse enda panga e-teenindusse, kusvahelehel „Kaardid“ saad kontrollida aktiivseid seadistusi ja piiranguid. .

Uuendatud 24. mai 2019