Kasutustingimused
CityBee kasutustingimustega saad tutvuda siin:
Kui leiate korrastamata või kahjustatud CityBee auto (kui kahjustust ei ole tähistatud oranži kleebisega „Teatatud”), siis teavitage pärast sõidu lõpetamist rakenduse kaudu, pildistage ja saatke foto e-postiga aadressile info@citybee.ee või sõnum Facebookis. Saates sisestage ka auto riiklik registreerimisnumber.
Sul pole vaja pead murda – vajadusel võtab CityBee meeskond sinuga ühendust ja hoolitseb kõige eest. Tekkinud probleemi puhul võid alati helistada numbril +372 600 0160, ja me abistame sind aega viitmata!
Pange tähele, et antud teenust saab kasutada ainult Leedus.
Jah, kui kavatsete sõita väljaspool linna ühel riigi peateel, mis on tasuline, peate ostma vinjeti.
Teemaksu saate tasuda (vinjeti osta) igas tanklas.
Lisateave teemaksu kohta: https://www.keliumokestis.lt/.
Kindlasti! Me ei püüa iga päev mitte ainult tagada, et meie klientide teekonnad CityBee’ga oleksid sujuvad, vaid teeme ka kõvasti tööd, et pakkuda oma klientidele asjakohaseid lisahüvesid. Peagi tutvustame oma aktiivsematele klientidele uut pakkumist ning usume, et see tugevdab meie sõprust veelgi!
Töötleme Teie isikuandmeid Teie nõusoleku alusel, et saaksime sõlmida, täita ja hallata Teiega sõlmitud lepingut, järgida õigusaktide nõudeid ja meie õigustatud huvi.
CityBee privaatsuspoliitikas (avaldatud aadressil https://citybee.ee/ee/privaatsuspoliitika/) selgitame üksikasjalikult, millistel eesmärkidel ja milliseid isikuandmeid me töötleme ja kui kaua neid säilitame.
CityBee mobiilirakendusse sisselogimiseks parooli enam ei kasutata, selleks on vajalik Teie loodud isiku tuvastamise kood (PIN-kood) või biomeetrilised andmed, kui Teie kasutatav seade seda lubab skaneerida.
PIN-koodi saate muuta mobiilirakenduses, klõpsates linki „Forgot your PIN code?”. Kui olete seda teinud, siis saadetakse Teie e-postkasti e-kiri koos juhistega, kuidas saate oma PIN-koodi muuta.
CityBee iseteeninduse parooli muutmiseks klõpsake veebilehel https://selfservice.citybee.ee/.
“Unustasin parooli/tahan parooli muuta”. Kui olete seda teinud, sisestage ilmuvas aknas oma CityBee kontoga seotud e-posti aadress, millele saadetakse e-kiri koos juhistega, kuidas saate parooli muuta.
Avarii korral käituge vastavas riigist kehtivate liikluseeskirjade järgi.
Kui avarii on kerge, selles osaleb ainult kaks autot ja ohvreid pole, täidetakse liiklusõnnetuse teade, mille leiate kindalaekast. Kui tekivad lahkhelid avarii süüdlase määramise küsimuses, tuleb kutsuda politsei.
Tehke liiklusõnnetusest mõned selged fotod ja jagage neid meiega läbi rakenduse vestlusakna.
Kõigil juhtudel tuleb sündmusest teavitada ka CityBeed telefonil +372 600 0160 ja fotod saata e-posti aadressile info@citybee.ee.
Lennujaam – Kui tõkkepuu ei avane automaatselt, helista lennujaama infotelefonil (+372) 605 8888. Kui pidid siiski ise parkimise eest tasuma, siis palun säilita kviitung, et saaksime sulle parkimise eest tasutud summa tagastada.
Vilniuses, Kaunases ja Klaipedas on autode parkimine linna parkimiskohtades tasuta. Palangas saab autosid parkida tasuta CityBee tsoonides (leiab mobiilirakenduses). Lisaks saab 2 euro suuruse lisatasu eest auto jätta Vilniuse, Kaunase ja Palanga lennujaamades mobiilirakenduses märgitud CityBee parkimistsoonides. Kui auto pargitakse tasulisse eraparklasse (välja arvatud nimetatud erandid), maksab parkimistasu autojuht.
CityBee kasutustingimustega saad tutvuda siin: