Tõenäoliselt on Teil juba selle e-postiga seotud CityBee konto, kuid sellel on märgitud teine telefoninumber. Võtke meiega ühendust e-posti teel info@citybee.ee või telefonil + 372 600 0160 ja me aitame Teil selle probleemi lahendada.
*Soodustussüsteem ON lõpetatakse 1. märtsil. Kogunenud soodustust saab kasutada rakenduses märgitud kehtivusaja jooksul ja pärast 1. märtsi.*
ON on cashback soodussüsteem, mis tagastab sulle osa CityBee teenustele kulutatud summast pärast iga reisi sooduskupongidena. Sa saad kasutada sooduskuponge järgmistele sõitudele raha säästmiseks.
Soodustuse suurus sõltub sulle määratud ON tasemest. ON tase määratakse automaatselt iga kuu esimesel päeval, liites kokku summad, mille oled teenuste eest viimase 3 kuu jooksul tegelikult maksnud, kasutades „jooksva tasu“ ja sõidupaketi hinda ning kui teenuste eest tasutakse maksekaardiga ja/või raha elektroonilise rahakotiga.
Soodustuse arvutamisel ei arvestata CityBee teenuste eest tasutud summasid, kui need on tasutud kinkekaartidega, APVA vahenditega, CityBee ettemakstud teenuseplaanidega, v.a sõidupaketid.
Kui tangite mesilase, milles on kütust alla 25%, saate kontole allahindlust 2€.
TÄHELEPANU! Auto tankimise allahindlus rakendub ainult siis, kui kütus langeb alla 1/4 paagi mahust ja kui tangid auto täis ning allahindlust antakse vaid üks kord Teie reisi jooksul.
Kuidas tankida: https://intercom.help/citybee/et/articles/4890184-kas-on-vaja-maksta-kutuse-eest.
Miinimumtasu võetakse endiselt juhul, kui sõidu maksumus on vähem kui 1,29 EUR. Pärast seda rakendatakse allahindlusi.
Aitäh, et hoolitsete meie mesilase eest!
Ise selle eest hoolitsema ei pea. Piisab, kui helistate meile telefoninumbril +372 600 0160 ja kirjeldate oma probleemi, et meie valvemeeskond saaks hakata seda kohe lahendama.
Kleebise, mis näitab, mis tüüpi kütust võib autos kasutada, leiate päikesesirmilt ja kütusepaagi korgilt (sees ja väljas).
Liiklusõnnetuse korral järgige vastava riigi liikluseeskirju, kus õnnetus juhtus. Kui avarii on kerge, selles osaleb ainult kaks autot ja ohvreid pole, siis täidetakse liiklusõnnetuse teade, mille leiate kindalaekast. Kui tekivad lahkhelid avarii süüdlase määramise küsimuses, tuleb kutsuda politsei.
Igal liiklusõnnetuse teatel peab olema kirjas avarii põhjustaja ja kannatanu. Joonisel peab täpsustama, mitu sõidukit osales kokkupõrkes ning teisel lehel peab kirjeldama situatsiooni, märkima süüdlase ja allkirjastama.
TÄHELEPANU!
Liiklusõnnetuse teate täitmisel pidage meeles, et mõlemad osalised peavad kirja panema oma kontaktid ning allkirjastama mõlemad koopiad. Ära unusta ära täita asjaolude osa (12) – see on kohustuslik.
Näide liiklusõnnetuse teatest:
Avalduse leiad ka digitaalsel kujul: https://pood.seesam.ee/et/claims/mtplclaim.
Lisaks Tallinna linna südalinna ja kesklinna parkimistsoonile on võimalus CityBee tsooni sees parkida ja sõitu lõpetada järgnevates eraparklates:
Europark: Renti saab lõpetada kõikides avatud Europarki parklates (välja arvatud tõkkepuuga parklad ja parkimismajad) Tallinnas, mis on märgitud CityBee kaardil.
Parkimisel järgige parkimiskorda ning liiklusreegleid. Parklates ja parkimistsoonides, mida antud nimekirjas ei ole, on klient parkimistasude tasumise eest ise vastutav.
Korteriühistu aladel ja erilubadega aladel ei ole lubatud parkida ega sõitu lõpetada isegi siis, kui rakenduses näitab rohelist ala.
Broneeringu ajal ja/või pärast broneeringut väljastatud parkimistrahvid vaidlustatakse parkimist korraldavale ettevõttele vastutava isiku andmetega, kui see ei ole võimalik tasub CityBee parkimistrahvi ja vormistab vastutavale isikule ümber.
Jah, CityBee autosid saab kasutada ilma 2-aastase sõidukogemuseta! Leedus ja Eestis on aga vajalik kaasa võtta isiklik “Vahtraleht” kleebis, mis tuleb kleepida auto taha ja esiaknale. Ärge unustage kleebist oma reisi lõpus eemaldada.