Kas ja kuidas mõjutab Citybee Leedu andmeleke CityBee Eesti kliente?
Kas ja kuidas mõjutab Citybee Leedu andmeleke CityBee Eesti kliente?
Andmeleke ei puuduta CityBee kliente Eestis. Eestis on võetud kasutuseletäiendavad turvameetmed, et tagada CityBee klientide andmetemaksimaalne turvalisus.
Kas CityBee oli andmelekkest teadlik 2019. aasta suvel, milteenusega laieneti Eestisse?
CityBee kasutajate kolme aasta tagused andmed lekkisid ööl vastu 16.veebruari 2021. Ettevõtte ei olnud lekkest varasemalt teadlik.
Mida on CityBee võtnud ette, et andmeleke ei ohustaks teenuseEesti kliente?Kas ja kuidas on CityBee süsteeme täiendanud, et analoogseidlekkeid ei toimuks enam?
CityBee Eestis on võetud kasutusele turvameetmed, et tagada CityBee klientide andmete maksimaalne turvalisus. Eelmisel aastal tugevdasime kasutajaparoolide nõuet ehk paroolid peavad olema keerukamad kui varem, et neid oleks raskem tuvastada. Samuti lisasime kliendituvastuse telefoninumbri järgi, mis tähendab, et konto omanik saab telefonileteavituse, kui sisse logitakse, vältides seeläbi võimalust, et kontotkasutatakse kliendi teadmata. Lisasime juurde ka võimaluse kasutada biomeetriat sisse logimisel. CityBee ei kogu ega salvesta ühegi kasutaja makseandmeid, sh. krediitkaartide infot.
Kui kellegil on siiski küsimusi oma andmete turvalisuse kohta, siis palun helistage meie klienditeenindusse +372600 0160 ja vastame Teie päringule esimesel võimalusel.