Kindlasti! Me ei püüa iga päev mitte ainult tagada, et meie klientide teekonnad CityBee’ga oleksid sujuvad, vaid teeme ka kõvasti tööd, et pakkuda oma klientidele asjakohaseid lisahüvesid. Peagi tutvustame oma aktiivsematele klientidele uut pakkumist ning usume, et see tugevdab meie sõprust veelgi!
*Soodustussüsteem ON lõpetatakse 1. märtsil. Kogunenud soodustust saab kasutada rakenduses märgitud kehtivusaja jooksul ja pärast 1. märtsi.*
Kui soovid oma ON sooduskuponge kasutada, pead need aktiveerima enne reisi alustamist, st enne sõiduki reisiks broneerimist. Saad oma kupongid aktiveerida CityBee rakenduses jaotises Menüü, vajutades jaotisele CityBee ON ja valides Automaatne rakendamine.
Kui aktiveerid oma sooduskupongid aktiivse broneeringu tegemise ajal, st pärast sõiduki broneerimist või reisi ajal, rakendub sooduskupong ainult sinu järgmisele reisile.
ON sooduskuponge ei saa kasutada varasemate reiside eest tasumiseks ega kinkekaardi ostmiseks.
Kui soovid oma telefoninumbrit CityBee rakenduses muuta, järgi järgmisi samme:
Menüü > Minu profiil > Telefoninumber. Sisesta uus telefoninumber ja kinnituskood, mille saad SMS-i teel uuele telefoninumbrile.
Kui soovid muuta CityBee rakenduses registreeritud telefoninumbrit, kuid ei ole ligipääsu sinu kontole , saada meile taotlus e-posti teel, kasutades oma CityBee-profiilis määratud e-posti aadressi, ning märka oma uus telefoninumber. Me muudame seda taotluse korral.
Kui sa ei pääse oma kontoga seotud e-mailile, võta julgelt ühendust meie klienditoe meeskonnaga, et saada edasist abi.
E-posti aadress (Citybee Leedu klientidele): info@citybee.lt;
E-posti aadress (Citybee Läti klientidele): info@citybee.lv;
E-posti aadress (Citybee Eesti klientidele): info@citybee.ee.
Tähelepanu! Sinu konto kaitsmiseks ja pettuste vältimiseks eemaldame telefoninumbri muutmise ajal sinu juhiloa ja kõik lisatud maksekaardid. Lisa oma juhiluba ja maksekaart uuesti ja saad uuesti teenuseid kasutada.
Kaubiku saad võtta ainult CityBee kaubikute parkimistsoonidest ning tagastama ükskõik millisesse CityBee kaubiku parkimistsooni nii Tallinnas kui Tartus. Kaubikut ei pea tagastama samasse parklasse, kust selle võtsid.
Kaubiku parkimistsoonide vaatamiseks rakenduses vajuta P-tähte all paremas nurgas -> vali kaubiku ikoon -> suumi välja, et näha kõiki saadaolevaid kaubiku parkimistsoone.
Juhiloa kinnitamise ajal palub süsteem mõnikord teil videokõnega liituda.
Selle kõne lingi saate SMS-i ja e-posti teel. Pärast selle lingi saamist klõpsake sellel ja liituge videokõnega nendel tundidel – 8:00-00:00.
Kui te 7 päeva jooksul videokõnega ei liitu, siis juhiluba ei kinnitata.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Sul pole vaja pead murda – vajadusel võtab CityBee meeskond sinuga ühendust ja hoolitseb kõige eest. Tekkinud probleemi puhul võid alati helistada numbril +372 600 0160, ja me abistame sind aega viitmata!
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.