Kuva kategooriad
Peida kategooriad
Registreerimine
Kuidas saan registreeruda CityBee kasutajaks?
Ma ei saa oma kontole sisse logida. Mida teha, kui unustasin parooli või kasutajanime?
Kas registreerimise ajal pean esitama oma makse-/krediitkaardi andmed?
Milliseid kaarte registreerimisel aktsepteeritakse?
Kas ma saan registreeruda CityBees, aga esitada teise isiku maksekaardi?
Milliseid dokumendid on vajalikud registreerimiseks?
Muud küsimused
Kui vana pean olema, et teenust kasutada?
Kas teenus on saadaval ööpäevaringselt?
Kas CityBee veoautod on saadaval kõikidele?
Mis on kaubaruumi mõõtmed? Mis sinna mahub?
Kas veose kaaluga on seotud piiranguid?
Kas autos on transpordirihmad kauba kinnitamiseks?
Missugune juhiluba on vajalik auto juhtimiseks?
Kas autot võib juhtida ka mõni muu isik?
Mitu istekohta autos on?
Kui kõrge on kaubik ? Kas kaubik mahub maa-aluse parklasse?
Kas CityBee autoga tohib sõita Eestist välja?
Jätsin midagi autosse. Kuidas ma selle tagasi saan?
Kas ma tohin vedada elusloomi?
Kas autos on telefonilaadija ja -hoidja?
Millistes tasulistes parkimistsoonides saan tasuta parkida?
Kas ja kuidas mõjutab Citybee Leedu andmeleke CityBee Eesti kliente?
Kasutamine
Kuidas avada auto uksed?
Kus saan renti lõpetada?
Kas ma saan rendi lõpetada teises linnas?
Mida teha, kui alas ei ole vabu parkimiskohti?
Kas ma võin karantiini ajal CityBee autoga sõita tagasi Eestisse?
Kui ma olen saanud parkimistrahvi?
Hinnastamine
Kuidas arvutatakse CityBee hind?
Kuidas võetakse tasu CityBee kasutamise eest?
Millised on CityBee kasutamise kulud?
Kas ma maksan CityBeed kasutades kütuse eest?
Kas ma maksan rendi eest siis, kui autot ei kasutatud, aga mina pole broneeringut lõpetanud?
Mida pean tegema, kui kütus otsa saab?
Kas on vaja teha mingeid lisakulutusi?
Õnnetused ja kindlustus
Kas CityBee autod on kindlustatud?
Mida pean tegema, kui kahjustasin autot?
Põhjustasin liiklusõnnetuse. Mida pean tegema ja millised kulud sellega kaasnevad?
Märkasin kahjustusi või on autost varustust puudu. Mida pean tegema?
Broneerimine
Kuidas ma saan autot broneerida?
Kui kaua kehtib sõiduki broneering?
Kas ma saan broneeringut tühistada? Kui jah, siis kas see maksab?
Kust ma leian autovõtme?
Kus on registreerimistunnistus ja kindlustuspoliis?
Kas rakendus on saadaval igale nutitelefonile ja operatsioonisüsteemile? Näiteks Windows Phone?
Ma ei saa renti lõpetada. Mis võib olla selle põhjuseks?
Mis juhtub, kui ma kaotan auto dokumendid?
Miks vahel ei ole tõukeratta asukoht rakenduses täpne?
Premium pakett
Tõukerattad
Kus saan renti lõpetada?
Kaubikutele on ette nähtud kindlad kohad, kus tohib renti lõpetada, mida on näha rakenduses oleval kaardil (punane ala).
Sõiduautode renti saab lõpetada rakenduses oleval kaardil märgitud aladel (punane ala), kuid peab seejuures järgima parkimist puudutavaid reegleid.
NB! Renti ei tohi lõpetada eraparklates, -maadel, -valdustel (välja arvatud parkimistsoonid, mis on välja toodud antud lehel: https://www.citybee.ee/ee/kkk/millistes-tasulistes-parkimis-tsoonides-saaan-tasuta-parkida). Küll aga tohib seal parkida rentimise ajal järgides parkla tingimusi.