Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Ava CityBee rakendus, kuhu oled sisse logitud, vali “Menüü” -> “Abi“.
Teid suunatakse abikeskusesse, valige ,,Alusta vestlust“.
Kui uus vestlus avatakse, valige lehe vasakus ülemises nurgas tagasiliikumiseks nool (<).
Valige ,,Vaata eelmist” ja näete kõiki oma varasemaid vestlusi.
*Soodustussüsteem ON lõpetatakse 1. märtsil. Kogunenud soodustust saab kasutada rakenduses märgitud kehtivusaja jooksul ja pärast 1. märtsi.*
ON on cashback soodussüsteem, mis tagastab sulle osa CityBee teenustele kulutatud summast pärast iga reisi sooduskupongidena. Sa saad kasutada sooduskuponge järgmistele sõitudele raha säästmiseks.
Soodustuse suurus sõltub sulle määratud ON tasemest. ON tase määratakse automaatselt iga kuu esimesel päeval, liites kokku summad, mille oled teenuste eest viimase 3 kuu jooksul tegelikult maksnud, kasutades „jooksva tasu“ ja sõidupaketi hinda ning kui teenuste eest tasutakse maksekaardiga ja/või raha elektroonilise rahakotiga.
Soodustuse arvutamisel ei arvestata CityBee teenuste eest tasutud summasid, kui need on tasutud kinkekaartidega, APVA vahenditega, CityBee ettemakstud teenuseplaanidega, v.a sõidupaketid.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Pärast CityBee auto kasutamist tagastage sõiduk soovitud CityBee parkimistsooni. CityBee tsoon on rakenduses ära märgitud vastava värviga.
Roheline tsoon
Saad alati Mesilase siia jätta, kui järgid liiklusreegleid; ära pargi inva- või reserveeritud kohale. Oluline – roheline tsoon on autodele; kaubikute ja elektrisõidukite ala on erinev.
Kollane tsoon
Mesilase siia jätmiselt lisandub lisatasu, mis rakendub reisile. Mesilase võtmisel siit võib samuti kaasa tuua lisatau. Pange tähele, et tasu on iga piirkonna puhul erinev. Klõpsake soovitud piirkonnale, et näha tasu suurust.
Punane tsoon
Selles piirkonnas on keelatud oma sõitu lõpetada! Sõidu lõpetamisel keelatud piirkondades võib saada trahvi. Värviga eraldamata tsoonid ei ole samuti CityBee tsoonid ja autot ei saa sinna jätta. Viige mesilane tagasi rohelisse tsooni.
CityBee tsoone saate kontrollida CityBee rakenduses, klõpsates kaardi all P-tähe ikooni.
Kui pargite sõiduki ära, siis veenduge, et te ei jätnud sõidukisse isiklike esemeid, et ei ole kaasa võtnud sõiduki dokumente, lisasid, aksessuaare. Ärge unustage jätta sõidukisse võtit – asetage see samasse kohta, kust selle leidsite või jätke sellisesse kohta, kust järgmine klient leiab selle kergesti üles. Veenduge, et kõik aknad ja katuseaken on suletud.
Kui olete autost välja tulnud, avage rakenduses aktiivne broneering ja valige „Lõpeta sõit“, kinnitage see toiming. Kontrollige kas sõiduki uks läks lukku.
Kui soovid oma telefoninumbrit CityBee rakenduses muuta, järgi järgmisi samme:
Menüü > Minu profiil > Telefoninumber. Sisesta uus telefoninumber ja kinnituskood, mille saad SMS-i teel uuele telefoninumbrile.
Kui soovid muuta CityBee rakenduses registreeritud telefoninumbrit, kuid ei ole ligipääsu sinu kontole , saada meile taotlus e-posti teel, kasutades oma CityBee-profiilis määratud e-posti aadressi, ning märka oma uus telefoninumber. Me muudame seda taotluse korral.
Kui sa ei pääse oma kontoga seotud e-mailile, võta julgelt ühendust meie klienditoe meeskonnaga, et saada edasist abi.
E-posti aadress (Citybee Leedu klientidele): info@citybee.lt;
E-posti aadress (Citybee Läti klientidele): info@citybee.lv;
E-posti aadress (Citybee Eesti klientidele): info@citybee.ee.
Tähelepanu! Sinu konto kaitsmiseks ja pettuste vältimiseks eemaldame telefoninumbri muutmise ajal sinu juhiloa ja kõik lisatud maksekaardid. Lisa oma juhiluba ja maksekaart uuesti ja saad uuesti teenuseid kasutada.
*Soodustussüsteem ON lõpetatakse 1. märtsil. Kogunenud soodustust saab kasutada rakenduses märgitud kehtivusaja jooksul ja pärast 1. märtsi.*
ON tase määratakse automaatselt iga kuu esimesel päeval, liites kokku summad, mille oled teenuste eest viimase 3 kuu jooksul tegelikult maksnud, kasutades „jooksva tasu“ ja sõidupaketi hinda ning kui teenuste eest tasutakse maksekaardiga ja/või raha elektroonilise rahakotiga.
On olemas kolm ON taset:
ON1 – iga sõidu eest antakse 3% raha tagasi – peale 0 EUR – 210,99 EUR kulutamist viimase kolme kuu jooksul;
ON2 – iga sõidu eest antakse 5% raha tagasi – peale 211 EUR – 450,99 EUR kulutamist viimase kolme kuu jooksul;
ON3 – iga sõidu eest antakse 7% raha tagasi – peale 451 EUR või rohkem kulutamist viimase kolme kuu jooksul.
Tase jooksva kuu jooksul ei muutu – see arvutatakse ümber iga kalendrikuu esimesel päeval. Näiteks detsembris oled ON1 tasemel ja sul on õigus 3% soodustusele, kuid viimase kolme kuu jooksul, seal hulgas detsember, kulutasid CityBee mobiilsusteenustele 250 EUR, seega 1. jaanuaril , määratakse ON2 tasemele ja jaanuarikuu jooksul saad 5% allahindlust.
Soodustuse arvutamisel ei arvestata CityBee teenuste eest tasutud summasid, kui need on tasutud kinkekaartidega, APVA vahenditega, CityBee ettemakstud teenuseplaanidega, v.a sõidupaketid.
Ettevõtte poolt korraldatavate kampaaniate ajal rakendatakse erineva suurusega allahindlusi. Kampaaniad avaldatakse veebisaidil ja/või mobiilirakenduses.
Kui liiklusjuhtum leidis aset mitte CityBee kliendi süül, siis mingeid täiendavaid makse või trahve ei rakendata.
Kui liiklusjuhtum leidis aset CityBee autojuhi süül, siis on võimalikud järgmised variandid:
1. Kui kahju on väiksem kui maksimaalne rahaline kohustus (600 eurot), siis väljastatakse arve auto võttes arvesse remondikulusid.
2. Kui autole tekitatud kahju on suurem kui 600 eurot, siis on CityBee klient kohustatud tasuma ainult 600 euro suuruse finantsvastutuse summa.