EE EN RU
Kuidas saan registreeruda CityBee kasutajaks? CityBeega seiklemiseks lae alla CityBee telefonirakendus Androidi (Google Play) või iOS (App Store) poest. Ma ei saa oma kontole sisse logida. Mida teha, kui unustasin parooli või kasutajanime? Ikka juhtub, neid paroole on nii palju... Kontrolli, kas sisestad õige e-posti aadressi ja parooli. Pea meeles, et suur- ja väiketähtedel tehakse vahet. Kui Sa ikka ei saa kontole sisse logid Kas registreerimise ajal pean esitama oma makse-/krediitkaardi andmed? Tee see kohe ära. Sa võid seda teha ka pärastpoole, aga ilma oma kaardi andmeid sisestamata ei ole Sul võimalik teha broneeringut ega rentida autot. Milliseid kaarte registreerimisel aktsepteeritakse? Me aktsepteerime kõiki Visa, Mastercard ja American Express kaarte. Sa võid lisada rohkem kui ühe maksekaardi. Pea meeles, et kaardil peavad olema avatud internetitehingud. Saad seda teha log Kas ma saan registreeruda CityBees, aga esitada teise isiku maksekaardi? Paraku mitte. Kaart peab kuuluma samale isikule, kellele kuulub CityBee konto. Milliseid dokumendid on vajalikud registreerimiseks? Pane valmis B-kategooria juhiluba. Sellest piisab. Kuidas ma saan autot broneerida? Auto broneerimiseks käivita meie rakendus ja otsi lähimat autot kaardilt või autode nimekirjast. Klõpsa ikoonile ja näed auto täpset asukohta ja kütuse taset. Leidsid sobiva sõiduki? Klõpsa „ Kuidas avada auto uksed? Kui oled auto juurde jõudnud, käivita rakendus ja klõpsa vahelehel „Broneering“ nuppu „Ava“. Uksed avanevad automaatselt ning saad autosse istuda. Kui kaua kehtib sõiduki broneering? Tasuta broneering on aktiivne 15 minutit. Veerand tunni möödudes tühistatakse broneeringu automaatselt. Vajadusel võid auto broneerida ka pikemaks vajutades nupule „Pikenda broneeringut“. Sii Kas ma saan broneeringut tühistada? Kui jah, siis kas see maksab? Jah, Sa saad 15 minuti jooksul broneeringu tasuta tühistada. Kui mõtled ümber, klõpsa lihtsalt „Tühista“ ja seejärel kinnita loobumisest. Pea meeles, et tasu arvutatakse auto avamise hetkest. Kus saan renti lõpetada? Kaubikutele on ette nähtud kindlad kohad, kus tohib renti lõpetada, mida on näha rakenduses oleval kaardil. Sõiduautode renti saab lõpetada rakenduses oleval kaardil märgitud aladel, kuid pe Kas ma saan rendi lõpetada teises linnas? Jah! Saab küll! Kuidas arvutatakse CityBee hind? Autot broneerides on esimesed 15 minutit tasuta (broneeringu pikendamisel kuni 24h hakatakse pärast 15 minutit arvestama ajatasu). Tasu arvutatakse auto uste avanemise hetkest rakenduse abil. Kuidas võetakse tasu CityBee kasutamise eest? Auto rendi alustamiseks pead CityBee kontole sisestama enda maksekaardi andmed. Sa võid sisestada rohkem kui ühe kaardi andmed ja enne rendi algust valida just selle kaardi, millega seekord t Millised on CityBee kasutamise kulud? Päris väikesed, näiteks Comfort klassi sõiduautode puhul 0,20 € minutis, 6,90 € tunnis, 32,90 € päevas või 159 € nädalas ning 0,20 € iga kilomeetri kohta. Täieliku hinnakirja ja kõik hinnad l Kas ma maksan CityBeed kasutades kütuse eest? Ei. Sa maksad ainult auto kasutamisaja ja läbitud kilomeetrite eest. Kui auto kasutamise ajal saab kütus otsa (armatuuris süttib punane kütusereservi tuli), külasta lähimat Circle K tanklat, Kas ma maksan rendi eest siis, kui autot ei kasutatud, aga mina pole broneeringut lõpetanud? Jah. Tasud on arvutatud alates broneeringu lõpetamise hetkest, olenemata sellest, kas auto liigub või mitte. Mida pean tegema, kui kütus otsa saab? Kui Sul saab kütus otsa, sõida lähimasse Circle K tanklasse. Täida paak ja maksa kütusekaardiga (ära kasuta sularaha), mille leiad päikesesirmi tagant. Sinu abi märgatakse CityBee's kindlasti Kui vana pean olema, et teenust kasutada? Kasutajad peavad olema täisealised. Ära unusta, et kasutajal peab olema ka kehtiv B-kategooria juhiluba. Kas teenus on saadaval ööpäevaringselt? Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt, 7 päeva nädalas, 365 päeva aastas (mõnikord isegi 366 päeva). Kas CityBee veoautod on saadaval kõikidele? Meie autod on saadaval (peaaegu) kõigile. Sul peab olema kehtiv B-kategooria juhiluba ja pead olema täisealine. Mis on kaubaruumi mõõtmed? Mis sinna mahub? Meie kaubikud mahutavad suurimaid ja pikimaid pakke - näiteks 90 kasti suurusega 56x33x41 cm või 3,5 m pikkuse (köögi) tööpinna. Kas veose kaaluga on seotud piiranguid? Jah. Fiat Ducato puhul on lubatud veose kogukaal 1450 kg. Meie autod suudavad kanda tõepoolest suurt koormat, aga ka nende võimetel on piir, mida ei tohi ületada. PS! Ära unusta veost kinnit Kas autos on transpordirihmad kauba kinnitamiseks? Jah. Kui Sul on plaanis vedada suuri ning raskeid asju, kasuta autos olevaid rihmu. Kinnitamata veos võib mõjuda sõiduohutusele või kahjustada autot. Anna meile teada, kui Sa rihmasid autost Missugune juhiluba on vajalik auto juhtimiseks? Meie autode juhtimiseks piisab B-kategooria juhiloast. Pea aga meeles, et meie kaubikud on palju suuremad kui sõiduautod. Need on siiski suured autod suurteks vedudeks! Kui Sa pole sellist a Kas autot võib juhtida ka mõni muu isik? Ei. Juht peab olema selle CityBee konto omanik, mille kaudu on tehtud auto broneering ja rent. Mitu istekohta autos on? Auto salongis on kolm kohta (juht ja kaks reisijat). Pea meeles, et inimeste vedu kaubaruumis on keelatud. Kui kõrge on kaubik ? Kas kaubik mahub maa-aluse parklasse? Sellega võib minna keeruliseks. Kontrolli iga kord lubatud kõrgust. Pea meeles, et CityBee kaubikud on suuremad ja kõrgemad kui sõiduautod. Need mahuvad parklatesse ja garaažidesse, kus maksi Kust ma leian autovõtme? Autovõtme leiad riiulist, mis on raadiost ja käigukangist allpool. Võti peab asuma topsihoidjate vahel. Kui seda seal ei ole, vaata kindalaekast. Pea meeles, et pärast rendi lõpetamist pead v Kus on registreerimistunnistus ja kindlustuspoliis? Regimistreerimistunnistus ja kindlustuspoliis on auto kindalaekas kaassõitja poolel. Kas rakendus on saadaval igale nutitelefonile ja operatsioonisüsteemile? Näiteks Windows Phone? Meie rakendus on saadaval seadmetele, mis kasutavad minimaalselt operatsioonisüsteemi Android 4.4 või iOS versiooni 9.3. Kas CityBee autoga tohib sõita Eestist välja? Jah, aga enne sellise reisi alustamist pead meile helistama ja eelnevalt teavitama, millisesse riiki Sa lähed ja kui kaua kavatsed välismaal viibida. Pea meeles, et väljaspool Eesti piire ei Ma ei saa renti lõpetada. Mis võib olla selle põhjuseks? Kontrolli, kas oled CityBee alas. Pea meeles, et renti on võimalik lõpetada vaid CityBee alas. Kui oled alas, kontrolli, kas kõik uksed ja aknad on kinni. Enne rendi lõpetamist ära unusta võt Mis juhtub, kui ma kaotan auto dokumendid? Anna meile sellest viivitamatult teada, helistades kõnekeskusesse +372 6005 888. Kas CityBee autod on kindlustatud? Kõik CityBee autod on kindlustatud. Juhi omavastutus on maksimaalselt 500 eurot, juhul kui kahju on tema enda põhjustatud. Täpse info kindlustuse ja Sinu vastutuse kohta kahju eest leiad Kod Mida pean tegema, kui kahjustasin autot? Kui kahjustasid autot, helista viivitamata meie kõnekeskusesse +372 6005 888 ja selgita, mis juhtus. Ütleme Sulle, kuidas edasi toimida. Põhjustasin liiklusõnnetuse. Mida pean tegema ja millised kulud sellega kaasnevad? Tegijal juhtub! Kui põhjustasid õnnetuse, fikseeri selle toimumiskoht ja helista meie kõnekeskusesse +372 6005 888, kust saad juhise, kuidas edasi toimida. Kui vajalik, teata asjakohastele am Märkasin kahjustusi või on autost varustust puudu. Mida pean tegema? Kui märkad kahjustust, tee sellest pilt ja saada e-kiri: info@citybee.ee või helista numbrile: +372 6005 888. Kui midagi on valesti auto salongis või kaubaruumis, anna meile sellest teada. Mida teha, kui alas ei ole vabu parkimiskohti? Võid oodata, kuni vabaneb parkimiskoht alas või sõita mõnda teise lähedalasuvasse alasse. Jätsin midagi autosse. Kuidas ma selle tagasi saan? Kui oled ala läheduses ja autot pole veel renditud teisele isikule, rendi auto korraks uuesti ja võta ununeud asjad tagasi. Kui Sul ei ole autole juurdepääsu, helista meie kõnekeskusesse +372 Kas ma tohin vedada elusloomi? Jah, aga ainult siis, kui koduloomad on spetsiaalsetes kandevahendites, ohutult paigutatud kõrvalistmele ja kinnitatud turvavööga. Kas autos on telefonilaadija ja -hoidja? Muidugi, mobiilsus ja uued tehnoloogiad on meile kõige tähtsamad. Meie autodest leiad laadija ja telefonihoidja. Anna meile teada, kui üks neist on puudu. Kas on vaja teha mingeid lisakulutusi? CityBee ei nõua registreerimistasu ega liikmemaksu. Maksad ainult auto kasutamise aja ning läbitud kilomeetrite eest. Kust võtta ja kuhu tõukerattaid jätta? CityBee tõukerattaid leiad CityBee tõukerataste alast, mille piirid on nähtaval rakenduse kaardil. Vajuta tõukeratta ikooni peale ja näed märgistatud ala - see ongi tõukerataste parkimistsoon Mida teha, kui tõukeratas saab sõidu ajal tühjaks? Kui sa ei ole tõukerataste tsoonis, võid seda kasutada nagu tavalist tõukeratast ning sõita sellega tsooni. Sõidu lõppedes kaob tõukeratas kaardilt seniks, kuni me selle jälle täis laeme. PS! Kui vana pean olema, et tõukerattaga sõita? Tõukeratta kasutamiseks pead olema vähemalt 18 aastat vana. Eraldi vanusekontrolli me ei teosta, kuid registreerimise hetkel nõustud meie kasutustingimustega, sh et tõukerattaid võib kasutad Miks vahel ei ole tõukeratta asukoht rakenduses täpne? Vabandame selle eest, kuid vahel ei ole GPS'i signaal täpne näiteks lähedalasuvate majade või muude takistuste tõttu. Sellises olukorras on lihtsam leida mõni muu lähedalasuv tõukeratas. Mida teha, kui minu kaardilt on võetud raha, kuigi ma ei ole tõukeratast kasutanud? Vabandame. Palun võtke viivitamatult ühendust meie abiliiniga +372 6005 888 või info@citybee.ee ning leiame lahenduse. Kas tõukeratast saab broneerida? Tõukerattaid ei saa paraku broneerida. Kuidas alustada/lõpetada sõitu tõukerattaga? • Leia endale lähim tõukeratas • Skanneeri ratta lenksul asuvat QR koodi või sisesta digitaalne kood. • Tõukeratas avaneb automaatselt ning saad sõitma hakata! Kas tõukeratast saab vahepeal lukustada, et hiljem sõitu jätkata? Paraku mitte - soovitame sellises olukorras võimalusel võtta tõukeratas endaga kaasa. Kui seda ei ole võimalik teha, peaks sõidu lõpetama ning hiljem valima uue tõukeratta. Kuhu võin tõukerattaga sõita? Võid sõita ka CityBee tõukeratta tsoonist välja, kuid pea meeles, et sõitu saad lõpetada vaid CityBee tõukerataste tsoonis. Pea meeles! Kui võimalik, liigu mööda jalgrattateid. Mida veel peaksin tõukeratastest teadma? - Sõida alati kaine peaga! Kaitse ennast ja teisi :) - Kui sõidad esimest korda, katseta pidurdus- ja kiirendushoobasid. Mis on Premium pakett? Premium pakett on lisatasu eest saadav boonus meie teenuste kasutamisel. Hetkel pakume preemiumklientidele väiksemat liiklusõnnetuse hüvitamise omavastutust: 500€ asemel on omavastutus kõiges Kas ma võin karantiini ajal CityBee autoga sõita tagasi Eestisse? Yes. If you want to reserve a car in Latvia or Lithuania you will need to create a profile for the the country you are planning to take the car from. To do that, follow the steps below: 1. Millistes tasulistes parkimistsoonides saan tasuta parkida? Lisaks Tallinna linna südalinna ja kesklinna parkimistsoonile on võimalus Citybee tsooni sees parkida ja sõitu lõpetada järgnevates eraparklates: Kui ma olen saanud parkimistrahvi? Kui olete Citybee sõidukit kasutades saanud parkimistrahvi siis andke sellest meile teada. Ärge ise parkimistrahvi ise tasuge, Citybee tasub antud trahvid nõudjale ise ning hiljem nõuab parki
Tulemused puuduvad. Proovi uuesti

Küpsised

Kuidas kasutab Citybee Eesti OÜ (edaspidi ettevõte) küpsiseid?

www.citybee.ee veebisaidiküpsiste kogutav teave võimaldab kasutajatel meie saiti mugavamalt lehitseda, annab võimaluse teha isikustatud pakkumisi ning õppida tundma kasutaja käitumist, analüüsida suundumusi ja täiustada veebisaiti, klienditeenindust ning ettevõtte pakutavaid teenuseid. 

 

Mis on küpsised?

Küpsis on väike tekstifail, mille veebisait salvestab teie arvutisse või mobiilseadmesse, kui te saiti külastate. Seetõttu suudab veebisait mõneks ajaks meelde jätta teie tegevused ja valikud ning te ei pea iga kord neid sisestama, kui te saiti külastate või veebisaidi erinevaid lehti lehitsete.

Küpsiste kogutava teabe otstarve on kindlustada külastajatele tõhus kogemus, teha isikustatud pakkumisi ja mõista kasutajate kaasatust ning nende saidi kasutusviise. Teavet kasutatakse ka veebisaidi, klienditoe ja ettevõtte teenuste täiustamiseks. Veebisaidi kasutatavaid küpsiseid saate kontrollida kõikide peamiste veebilehitsejate arenduskonsoolis.

 

Millist liiki küpsiseid kasutatakse?

 

Tehnilisi / vajalikke küpsiseid

 

Me kasutame neid küpsiseid oma külastajate heaks ning püüame pakkuda lihtsat ja täiustatud veebisaiti, mis automaatselt nende vajadustega kohaneb. Selle saavutamiseks kasutame me tehnilisi küpsiseid, mis aitavad kuvada teile meie veebisaiti, kindlustada selle toimimise, luua kasutajakonto, sisse logida ja toimida muul viisil vastavalt nende funktsionaalsusele. Need tehnilised küpsised on vajalikud meie veebilehe nõuetekohaseks toimimiseks.

Funktsionaalsed küpsised

Me kasutame küpsiseid, et jätta meelde teie taotlused/soovid ja aidata teil meie veebisaiti tõhusalt ja tulemuslikult kasutada. Nii näiteks jätavad küpsised meelde teie eelistatud keele, otsingud ning varem vaadatud teenused ja/või tooted. Samuti võime me kasutada neid küpsiseid, et jätta meelde teie registreerimisandmed, nii et te ei pea oma sisselogimisandmeid iga kord sisestama, kui meie veebisaiti külastate. Need funktsionaalsed küpsised ei ole vajalikud veebisaidi toimimiseks, vaid lisavad funktsionaalsust ning parandavad ettevõtte veebisaidi kasutamise kogemust.

 

Analüütilised / statistilised küpsised

Neid küpsiseid kasutame me selleks, et saada teada, kuidas meie külastajad ettevõtte veebisaiti kasutavad. Sel moel saame me oma veebisaiti optimeerida ja täiustada, mõista reklaami ja kommunikatsiooni tõhusust ning tagada, et me oleme endiselt huvipakkuvad ja asjakohased. Me võime koguda teavet veebilehtede kohta, mida te vaatate, millelt te tulete ning teavet kuupäeva ja kellaaja kohta. See tähendab ka, et me võime kasutada teavet teie ja selle kohta, kuidas te ettevõtte veebisaiti kasutate, näiteks külastuste sagedus, klikkide arv konkreetsel lehel, kasutatud otsisõnad jne. Oma reklaamikampaaniate osana võime me kasutada analüütilisi küpsiseid, et saada teada, kuidas lehitsevad kasutajad meie saiti kui neile on näidatud veebireklaami. See võib hõlmata kolmanda osapoole saitide reklaame.

Reklaami / kolmandate osapoolte küpsised

 

Me kasutame neid küpsiseid ja omaenda kolmanda osapoole küpsiseid, et kuvada isikupärastatud reklaame meie enda ja teiste veebisaitidel. Seda nimetatakse taasturundamiseks, mille aluseks on lehitsemistegevused, näiteks tooted ja teenused, mida te otsite, vaatamine. 

Mis on jälgimispiksel?

Pikslisilti nimetatakse veebimajakaks, selgeks GIFiks või varjatud koodiks. Pikslisilt kogub teavet programmikoodi lühikeste juppidega, mis muudavad selle teabe väikeseks graafiliseks pildiks (tavaliselt nähtamatu) teie tegevuse kohta meie saidil. Kogutud teave saadetakse piksliteenusepakkuja serverisse vastandina küpsistele, mis säilitatakse teie veebilehitsejas. Piksel võib koguda erinevat teavet teie tegevuse kohta meie saidil, klikkide kohta teatud asukohtades, teavet täidetavate vormide väljadel, IP-aadressi, teavet kasutatava veebilehitseja kohta jne. Pikslisilt tunneb ära ka teatud tüüpi teavet teie arvutis nagu olemasolevad küpsised ja teavet, mida need sisaldavad, aidates teil valida reklaame, optimeerida neid teie kogutavate andmete põhjal, leida sihtrühmad tulevaste reklaamide jaoks ja taasturundamise pakkumiste jaoks võimalikele klientidele (kes on meie lehel juba tegutsenud). 

Kuidas kasutab ettevõte jälgimispikslit?  
 


Me kasutame pikslit analüütilise vahendina, et hinnata reklaami tõhusust, püüdes aru saada toimingutest, mida te meie veebisaidil teete. See aitab meil jälgida reklaame, optimeerida neid kogutavate andmete põhjal, luua sihtrühmi tulevaste reklaamide jaoks ja taasturundamise pakkumisi võimalikele klientidele, inimestele, kes on meie saidil juba käinud. Kõiki kasutatud piksleid ja nende kirjeldusi saate näha küpsiste ja pikslite vahelehel. LInk

 

Teave kasutatud küpsiste ja pikslite kohta

Kõiki küpsiste tööriistas kasutatud küpsiseid võite näha klõpsates järgmisel lingil „Küpsiste deklaratsiooni“ jaotises:

Meie veebisait sisaldab linke teiste isikute, ettevõtete või organisatsioonide välistele veebisaitidele. Palume tähele panna, et ettevõte ei vastuta selliste saitide sisu ega nende kasutatavate privaatsuspõhimõtete eest. Seetõttu, kui te klõpsate ettevõtte veebisaidil oleval lingil, mis viib teistele saitidele, siis tuleb teil nende privaatsuspõhimõtetega eraldi arvestada.

 

Kellel on juurdepääs teie andmetele?

Juurdepääs ettevõtte veebisaidi külastajate statistikale on kättesaadav ettevõtte turundus- ja IT-osakondade töötajatele, kes vastutavad nende andmete analüüsi ja veebisaidi täiustamise eest.

Tehnilistele andmetele võivad juurdepääsu omada ka ettevõtte partnerid, kes pakuvad ettevõtte veebisaidi sisuhalduse tööriistu.

Et näha kõiki teisi meie partnereid ja nende privaatsuspõhimõtteid, kasutage küpsiste tööriista, klõpsates alltoodud lingil „Küpsiste deklaratsiooni“ jaotises: Avage küpsiste tööriist .

 

Kui kaua ettevõte andmeid säilitab?

Ettevõtted kasutavad analüüsimiseks kogutud andmeid kuni kolm aastat. Küpsised kehtivad tavaliselt lühikest aega, sõltuvalt küpsise tüübist (üks päev, nädal või kuu), kuid mõnel juhul võivad need kehtida kuni kaks aastat. Küpsiste täpseid lõppemiskuupäevi võite näha küpsiste tööriistas, klõpsates järgmisel lingil „Küpsiste deklaratsiooni“ jaotises:

Kui te olete andnud oma nõusoleku küpsiste kasutamiseks, siis te võite oma nõusoleku tühistada klõpsates alltoodud lingil: TÜHISTA KÜPSISTE NÕUSOLEK. Pärast veebisaidi uuesti laadimist näete, et küpsised on tühistatud. (Samuti võite te oma nõusoleku tagasi võtta tühistades teie tehtud valikud ja kinnitades selle).Et saada rohkem teavet küpsistest ja sellest, kuidas neid hallata või neid eemaldada, külastage veebilehte www.allaboutcookies.org või vaadake oma veebilehitseja abilehekülge.

 

Teie õigused ja kuidas te saate neid teostada

Teil on järgmised andmesubjekti õigused:

õigus teada (olla informeeritud) teie isikuandmete töötlemisest;

saada teavet allikate ja kogutud isikuandmete kohta, teada, millisel otstarbel neid töödeldakse, teada saajaid, kellele andmeid on esitatud ja esitatakse;

nõuda oma isikuandmete parandamist, kui andmed on puudulikud või ebaõiged;

nõuda oma isikuandmete hävitamist või isikuandmete töötlemise peatamist, kui töödeldakse liigseid andmeid, kui te võtate oma nõusoleku tagasi või kui selleks on muu piisav alus;

saada kõik ettevõttele esitatud isikuandmed korrastatud, üldkasutatavas vormis ja masinloetaval kujul ja edastada need teisele vastutavale töötlejale. Või nõuda, et ettevõte kannaks need isikuandmed otse üle teisele vastutavale töötlejale, kui see on tehniliselt võimalik (õigus andmete ülekantavusele).

Kui te kavatsete oma õigusi kasutada, siis võite pöörduda ettevõtte poole e-postiaadressil info@citybee.ee. Palun võtke teatavaks, et oma õiguste teostamisel peate te oma isikusamasust nõuetekohaselt tõendama. Seetõttu, kui te kavatsete saata ettevõttele taotluse, siis peate te kinnitama oma isikusamasuse elektrooniliste sidevahendite abil, mis võimaldab teid nõuetekohaselt tuvastada vastavalt seadustes sätestatud korrale.

Me ei vii läbi profiilianalüüsi, millel võivad olla õiguslikud tagajärjed või oluline mõju teile. Samas võidakse teha kohandatud turunduspakkumisi, määrates teid konkreetsesse kliendikategooriasse. Seda arvestades on teil õigus nõuda inimlikku sekkumist, väljendada oma vaateid ning seada otsus kahtluse alla.

Kui te olete andnud oma nõusoleku otseturundusteadete saamiseks, siis on teil õigus see nõusolek igal ajal tagasi võtta, pöördudes meie poole e-postiaadressil info@citybee.ee või klõpsates otseturunduse e-kirjas oleval lingil, mis võimaldab teil loobuda otseturundusteadete saamisest.

 

Kui teil on mis tahes kahtlusi teie isikuandmete töötlemise osas või kui te otsustate oma õigusi kasutada, siis võite te igal ajal meie poole pöörduda e-postiaadressil info@citybee.ee. Kuigi teavet antakse tasuta, siis kui teie nõudmised on ilmselgelt alusetud või ebaproportsionaalsed, eriti nende korduva sisu tõttu, siis on meil õigus nõuda mõistlikku tasu taotletud toimingute või teadete või sellisele taotlusele reageerimisest keeldumise haldamise kulude eest.

 

Kui te arvate, et me ei töötle teie andmeid nõuetekohaselt või ei teosta teie õigusi, siis võite te esitada kaebuse andmekaitse järelevalveasutusele või e-postiaadressil: info@citybee.ee. Pidage meeles, et me oleme alati valmis lahendama kõik probleemid teiega koostöös.