Kui leiad korrastamata või kahjustatud CityBee auto (kui kahjustust ei ole tähistatud oranži kleebisega „Teatatud”), siis teavita probleemist rakenduse kaudu vajutades nupule ‘Teavita probleemist’. Kui sa teavitad probleemist läbi CityBee rakenduse teavitate, siis ei ole vaja sul muude kanalite kaudu probleemist märku anda.
CityBees on registreerimine tasuta. Samuti ei kohaldata mingeid liikmemakse.
Ise selle eest hoolitsema ei pea. Piisab, kui helistate meile telefoninumbril +372 600 0160 ja kirjeldate oma probleemi, et meie valvemeeskond saaks hakata seda kohe lahendama.
CityBee autod on uued ja tehniliselt heas korras. Kui teie sõiduk ei käivitu või läheb rikki (kuulete sõidu ajal kõrvalist heli, armatuurlaual süttib punane märgutuli või on muid tõrkeid), võtke meiega ühendust telefonil +372 600 0160.
Meie ülesandeks on pakkuda teile vajalikke teenuseid võimalikult kiiresti ja sujuvalt, et kõik teel ilmnenud rikked põhjustaksid võimalikult vähe ebamugavusi ja te saaksite oma reisi jätkata võimalikult kiiresti. Pole tähtis, kus linnaosas asute, loome operatiivselt tingimused reisi jätkamiseks ning tasume ka teile ka hüvitist.
Sõites CityBeega, kütuse eest maksma ei pea – maksate ainult kasutamise aja ja läbitud kilomeetrite eest.
Kui kütusevaru langeb 1/4 paagi mahust, sõitke läbi ükskõik millisest Circle-K bensiinijaamast ja täitke mesilane uuesti. Täitke auto kütusepaak ja tasuge kaardiga, mille leiate CityBee autos, juhipoolse päikesesirmi juurest.
Maksekaardi PIN koodi leiate Citybee rakenduses, kui avate oma aktiivse broneeringu. Kleebise, mis näitab, mis tüüpi kütust võib autos kasutada, leiate päikesesirmilt ja kütusepaagi korgilt (sees ja väljas).
Ära kiirusta veebruaris kogunenud ON-kuponge kasutama! Ka pärast soodustussüsteemi ON peatamist selle aasta 1. märtsil saab kõiki kogunenud sooduskuponge kasutada kolme kuu jooksul alates nende kättesaamise päevast – aegumiskuupäev jääb muutumatuks.
CityBee mobiilirakendusse sisselogimiseks parooli enam ei kasutata, selleks on vajalik Teie loodud isiku tuvastamise kood (PIN-kood) või biomeetrilised andmed, kui Teie kasutatav seade seda lubab skaneerida.
PIN-koodi saate muuta mobiilirakenduses, klõpsates linki „Forgot your PIN code?”. Kui olete seda teinud, siis saadetakse Teie e-postkasti e-kiri koos juhistega, kuidas saate oma PIN-koodi muuta.
CityBee iseteeninduse parooli muutmiseks klõpsake veebilehel https://selfservice.citybee.ee/.
“Unustasin parooli/tahan parooli muuta”. Kui olete seda teinud, sisestage ilmuvas aknas oma CityBee kontoga seotud e-posti aadress, millele saadetakse e-kiri koos juhistega, kuidas saate parooli muuta.
Vähendatud omavastutus on teenus, mis võimaldab vähendada oma reisi alates 0
1.49€, et liiklusõnnetuse korral, milles CityBee sõiduk saab kahjustada, tuleks katta väiksemas summas kahju, kui õnnetus on juhtunud teie süül.
Olukorras, kus vähendatud omavastutus on ostmata – kui sõiduk sai liiklusõnnetuses kahjustada teie süül, peaksite hüvitama liiklusõnnetuse tagajärjel tekkinud kahjud kuni 600€.
Olukorras, kus on ostetud vähendatud omavastutus – kui sõiduk sai liiklusõnnetuses kahjustada teie süül, ei ületa hüvitatav summa 200€. (Vaadake CityBee lisatasusid.)
Vähendatud omavastutust saab osta rakenduses enne broneeringu alustamist, valides maksetariifi.
Muud tingimused: Tingimus, mis vähendab teie vastutatavate kahjude suurust, ei kehti, kui põhjustasite meile kahju tahtlikult või raske hooletuse tõttu. Asjaolud, mille korral olete kohustatud meile hüvitama teie tekitatud kahju, on sätestatud ja üksikasjalikult kirjeldatud CityBee kasutustingimuste jaotises „Sõiduk, vara kasutustingimused ja vastutus”.